Dec 10, 2013

Hari Bersejarah Kami!!!


Hola Readers!!
entry pertama aku setelah bergelar istri
haha (gelak kurang sopan)
so setelah 2 mggu akhirnya aku muncul
xda pe sgt pon nk tulis
juz nk share dgn kowang pic2 aku
masa hari bersejarah aku 2 mggu yang lepas..

Tanggal 23 November 2013
lebih kurang jam 11.30 pg
lepas jurunikah khutbah serba sedikit..
paling sempoi jurunikah lansung x bnyak soal..
mmg sgt2 mempermudahkan majlis kami..
dan dengan hanya sekali lafaz,
aku bergelar istri kepada insan 
bernama HAIRIL AZREE b RAMLI..





Perasaan aku??
agk sebak la..
bergenang air mata..
nsib bek ibu nmpak cool
so aku boleh la control..
tapi maktam aku pling xleh tahan..
salam aku terus nanges..
adoi aku lemah law owang menanges ni..
haha~~

so lepas dah setel sume time bergambar dengan 
suku sakat pulak la kan..
bse la suku sakat aku ni mmg gilo lensa punya..



ok hari sabtu pnye majlis setel dengan jayanya..
alhamdullillah sume berjalan lancar..
berkat pertolongan sume kaum keluarga..
then majlis untuk hari ahad pulak..
aku tunjuk beberapa pic la ye..




Snap sebelum bergerak ke dewan..


Sebelum melangkah masuk sempat snap
dengan akak2 satu tempat kerja kat nestle dlu..
Tq kak ma..dtg juga walaupon masa dah sarat sgt..


Melangkah masuk dengan jayanya..
haha..
control ni takut menyungkur x pasal2..
kasut lak kemain la tinggi ea..

sahabat2 smtss yang sgt havoc..haha

rakan2 sekelas aku dan suami tercinta yang sgt cool..


Dan tak lupa akak2 yang sweet di bahagian kejururawatan..
weeewiiit!!


Hah kau!! kalau dah kua gambar mcm ni mmg 
dah kena benti taip la..
takut owang tgk muntah...
haha~~

Ok la readers..
setakat ini dulu entry kawen aku...
sekadar perkongsian kenangan terindah aku dan si dia..
Caww!!

 

No comments: