Oct 8, 2013

MC OCEAN


Hola Readers!!
kembali lagi aku ke sini akhirnya..
kadang2 banyak benda rasa nk coret2 kat sini
tapi ble aku bukak laman ni aku xtaw ape yang aku nk coretkan
haha~~
 
Oh yea cme nk sharing something ari ni
baru2 ni aku baru je mula mengenal dunia bisnes..
tapi aku sendiri tak pasti ape benda bisnes itu..
mcm nk kena tampar lelaju kan??
haha~~
 
Ntah la yang aku taw bisnes 2 anda akn berjumpa
bergaul dengan ramai orang..
aku baru pergi 2 ke 3 kali la
so aku xpaham sgt..
yang pasti benda 2 kalau nk lebih faham kena teruskan
tapi nmpaknya aku terpaksa akur dengan beberapa perkara
dan aku telah menguburkan niat aku untuk menyertai mereka..
 
Aku bodoh??
mensia2 kan peluang yang ad??
hanya berdoa dan tidak berusaha??
mana nak dapat hasil kan??
ntah la aku sendiri tak tau aku kategori mana
huhu ~~
 
mungkin buat masa ni
hidup aku tanpa tekanan wang atau lebih tepat lagi
aku tak tertekan kerana wang..
bukan sebab aku orang kaya mahupon anak orang kaya
tetapi hanyalah aku ditakdirkan
dengan kehidupan yang sederhana dan mudah...
kehidupan seharian ku bersama keluarga
pergi dan balik kerja tak perlu fikirkan isu
tol mahpon minyak..
jadi perkara2 begini tidak terlalu menekan aku..
 
Tapi kata2 mereka juga tidak dapat disangkal
mungkin sekarang aku berada di paras
dimana aku tidak rasa bebanan2 ini
tapi tidak selamanya aku akan berada pada paras selesa bukan??
aku tahu mereka juga betul..
 
Tapi buat masa ni aku tetap dengan keputusan ku
untuk tidak menyertai mereka 
walaupon aku sendiri dah jmpe mereka2 yang hebat 
dalam pernigaan tersebut..
walaupon aku tahu mgkin aku akan lebih berjaya jika aku teruskan..
Harapanku kini apa pon keputusan aku,
aku harap masih terselit hikmah yang baik..
 
Ok la readers
aku chow dlu...
office time maa..
xleh lama2..
huhu ~~
 
 
 

No comments: