Aug 14, 2013

Millenium Thinking Bhaii...


Hola Readers!!!
akhirnya aku kembali menconteng
tapi bukan entry raya la
raya aku biasa2 saje..
hehe ~~

Aku tertarik dengan satu topik di dalam
akhbar kita baru2 ni..
aku xpasti akhbar mana la..
mengenai hantaran tinggi zaman sekarang..
mcm2 komen muncul yang menyokong mahupon yang tidak..
yang menyokong pastinya la group2 adam
manakala yang ad cket2 x skong of kos geng2 hawa kn??

Jadi aku juga ad pendapatku sendri
sebagai gadis of kos aku pon rasa cam........
weh baii ini bukan isu jual anak
atau pemerdagangan orang secara sah ke ape
tapi ini isu zaman millenium baii
zaman generasi Y..
tgk sendiri la mcm mana taraf kehidupan sekarang
sendiri boleh fikir la kn..

Sebelum ni aku mcm xambil berat sgt isu hantaran ni
tapi tadi di FB ad 1 katun jenaka

 

Autometik den cam x buleh trimo
Aku pon insyaallah bakal berkahwin
dan urusan kenduri of kos
ibu ngan ayah aku pnye wit
bukan wit hantaran

Sbb pesan ibu wit hantaran guna mna yang perlu
sbb pas kwen boleh gne tok keperluan
akan datang..
jadi bagi aku berfikir biarlah sentiasa positif
berfikir 2 bia la mengikut zaman
kalau kita berada di zaman millinium
berfikirlah secara millinium
bkan fikir cam kita berada
di zaman wan2 kito dulu..

Ini hanyalah pendapat aku..
insan biasa yang berfikiran biasa
korang2 aku tidak tahu..
hehe~~


No comments: