Nov 20, 2011

Selamat hari Tua Mat Kandar

Hola!!
jumaat hari 2 beday adik aku yang no 2
tapi baru hari ni
ad masa nk update story

so sempena beday die
aku sebagai along terbaik
mcm entry yg aku pernah tulis ni (meh klik)
aku telah merealisasikan impian die untuk makan makaroni bakar
*chiitt mcm besar sgt je impian*
haha ~ ~

Makaroni bakar 2 aku masak sendri taw
disebabkan die dah nk balik asrama
n hari jadi die plak
aku pon bertungkus lumus membeli
bahan2 keperluan untuk menyediakan makaroni bakar
yang die nk 2

bukan nk bangga la baii
tapi dalam masa 3 jam je aku dah bleh
menyiapkan 3 jenis hidangan yang simple je pon
hehe ~ ~

meh aku nk tunjuk pe yang aku dah wat


ni makaroni bakar yang aku dah potong baru tringat nk amek gmbar


Yang ni pulak puding karamel..rupa mmg xcntik bai yang penting rasa 2 mmg kaw la!!


Yang ni pulak dadih coklat..paling2 senang nk buat

cemerlang kan aku
*cehh puji dri lagi*
msti chinta ati aku mkin syg kat aku
wakaka ~ ~

No comments: