May 2, 2011

Aku Sebagai Along Terbaik!!

Hola!!
Ble tgk tajuk post je 
msti kowang ckp aku perasan kan
Tapi aku kadang2 mmg poyo cket
haha ~ ~

Sebenarnya aku nk story
pasal adik aku yang bongsu ni
Asik cte pasal adik aku yang no dua je kan
sian kat dak kecik ni
mentang2 die skola g takde wit nk blanje
takde pon aku nk story pasal die
takpe2 dont wory dik
arini den story pasal kau
hehe ~ ~

2 hari lepas aku bukak fb
ternampakla post adik aku
Muhammad Haikal Ishak 
die tulis ibu xbagi g men hoki
eh mna bleh bai
2 minat mcm aku dlu la
aku pon men hoki gak dlu
tapi ibu xpernah larang pon
pasal aku pon belajar cemerlang walaupon bnyak men
(peh gle perasan aku ni)

Tapi aku men tak secemerlang adik aku
aku men hoki wakil peringkat daerah je
pas form 4 terus pencen main
adik aku men skrang dah peringkat negeri
tapi ibu aku lak xkasi
peh rugi la bai
ibu aku time2 ni lak datang angin x bagi die men
merajuk die
mogok sehari x makan 
hehe ~ ~

Nseb bek semalam aku balik putra
dapat la pujuk ibu aku bagi adik aku men blik
baru la die rasa yg die lapa
baru nk g mkn
haha
lawak tol adik aku
Kepada mat kal bek ko berterima kasih
ada along terbaik yang sgt memahami jiwa 
seperti aku
haha ~ ~

Nak tunjuk cket pic adik aku ni

 Yang poyo berbaju itam 2 la adik aku
  
Seb bek aku jenis along yang memahami kan
sekali lagi aku poyo
haha
dah la aku xmau tulis lagi nnti
aku x berenti2 mengatakan yang aku ni
along yang terbaik la
(Aku dah repeat lagi ntah kali keberapa)
haha ~ ~
P/S: law adik aku baca post ni msti die bebulu je haha..

No comments: