Nov 20, 2011

Jumpe lagi Dengan Si Dia Yg Weewiit!!

Hola!!!
semalam aku jumpe chinta ati lagi
mesti kowang borink nk baca
tapi aku nk cte gak
haha ~ ~

semalam ktowang jmpe kat alamanda je
jmpe awl pagi 2
pasal aku nk blik kg petangnya
nk anta adik aku blik uitm terchenta die 2
so pagi2 ktowang kua sarapan kat Rasa
chinta aku semakin kuat mkn
die amek nsi spingan penuh pon still xckup
*sory cuk*
hehe

sementara tgu msuk tgk wayang
lepak kat taman lu
smbil berangan2
n men snap pic dalam sekeping dua



pas abeh tgk wayang ktowang pon ronda2 alamanda
Chinta ati aku adalah sgt obses dengan robot transformer
tapi malangnya harga robot adalah terlalu mahal dan tidak berbaloi untuk dibeli
jadi aku pon melarang sama sekali untuk die beli
robot terchenta die tu
jadi hasilnya muka die jadi mcm ni



hehe majok la 2
tapi x lama kjap je majoknya 2
pas2 dah ok da so ktowang lunch pulak
kat pizza hut


sementara pizza nk sampai amek gmbr dlu
itu adalah wajib
hehe



so mcm bse msti air smpai dlu
air yang aku ske mountain dew


Lepas 2 pizza sampai
ni pizza yang large taw!!
brader yang anta pizza kat meja ktowang pon mcm terkejut
tgk ktowang oder pizza large
padahal mkn berdua je
aku bukan sengaja nk orde large
tapi ad kupon 25% untuk pizza large
so gne la sebaiknya kan



sup ni pon antara fav aku ble makan pizza
tapi sayangnya aku xmampu nk habiskan
sbb dalam perut dah full 2 1/2 keping pizza
tapi chinta aku lagi teror
pasal die dh setlekan
3 1/2 keping pizza dan semangkuk sup
wah gle kuat makan
hehe ~ ~

dah siap mkn sume balik time
pape pon sgt hepi dapt jumpe
n dapat makan Pizza
Hehe ~ ~



No comments: