Nov 23, 2011

Journey to Boting!!!

Hola!!!
sabtu lepas hari kembali ke u
buat mereka2 yang bergelar penuntut uitm
termasuk lah adik aku yang no dua 2
disebabkan uitm beting kuala pilah
asrama dia adalah sgt terhad
jadi ramai penuntut semester dua dan seterusnya
terpaksa mencari umah sewa

Termasuklah adik aku ni
puas la mencri akhirnya
ad la sowang wan ni dok sowang je kat umah die
jadi die pon xkisah la law adik aku dok ngn die
adik aku pon ajak la kengkawan len
malangnya kengkawan die xnk join die
so die pon dok sowang je la
dengan keadaan terpaksa
sian gak aku tgk adik aku 2
yela cmna nk study t law lepak sensorang je
gle baii
tensionn wooo!!!

tapi umah wan 2 slesa
sejuk je
yela kawasan kampung kan
keliling umah penuh pokok buah bai
durian ada rmbutan ada
dragon fruit pon ada


Mcm ni la rupe umh wan(nenek) 2..


tgk 2 dragon fruit ad..


Rambutan pon ada


dan yang paling masyuk durian banyak bai pokok ea...

Lepas setle uruskan adk aku
ktowang pon nk gerak balik putra
otw balik 2 singgah kampung aku jap
KG Buyau sri menanti
nk kait buah kundang
kundang yoo yang ado kek kg den 2


hah yang ni umah kg aku..cun kan??hehe

Ble dah penuh sebaldi kundang ktowang pon
berangkat balik putrajaya la

aku lpe la nk amek pic kundang 
yang penuh sebaldi 2


ni aku rembat dari google
ni rupa buah kundang yang dah masak
sedap baii manis gle!!


yang ni rupa die time muda2
tapi stil sedap
rasa lemak2 mmg marvelos kalau
makan cicah nagn kuah kicap letak cili api cket
perghh kaw la!!

ok la mkn kundang time!!
chaoww ~ ~







No comments: