Oct 4, 2011

Impian Semanis Coklat!!

Hola!!!
aku rasa aku lah manusia paling gembira dikala ini
tgk je la tjuk aku pon manis2 je
mcm mke aku yang tgh tersenyum manis
smbil menaip entry ni
harap2 seorang stalker yang selalu intip2
blog aku pon tgh terseyum skrang
aku sedang merinduinya!!!
ops tolong jgn muntah ye
hehe ~ ~

aku bersyukur sgt2 impian aku sedang menjadi kenyataan
dan aku harap impian ni akan terus manis semanis coklat!!
aku betul2 xsangka kisah yang hanya aku garap
dalam angan ku kini sebahagiannnya
hampir aku capai
dan aku juga tidak menyangka
kerana selama ini ku anggap impian ku
hanyalah sekadar impian yang bakal ditelan waktu
namun kini aku sudah mampu tersenyum bahagia
walaupon blum smua impian ku tercapai 
namun aku sgt2 bersyukur
masih ada yang mampu ku capai..

aku tidak akan jemu2 berdoa
agar semua yang ku impikan
menjadi kenyataan
terima kasih buat si dia pengintip blog aku
ops nama dirahsiakan
haha~ ~

si pengintip ini telah menjadikan aku
insan paling bahagia di abad ini!!
brmakna kata2 pujangga ini benar belaka
'Tuhan bukan sengaja menurunkan hujan buat kita
tetapi DIA menghadiahkan pelangi indah selepas hujan'
itulah yang ku rasakan kini

wewwwitt
entry aku adalah sgt berjiwang pada malam ini
sejiwang jiwaku
cheewahh2
sblom kowang muntah depan skrin baik aku end
haha ~ ~

No comments: