Sep 30, 2011

Ble Ternampak Budak berlari2 baru terasa Yang aku Mcm Dah Lama tak Berlari

Hola!!
sungguh sadis hari ni
pergi kje dalam keadaan hujan yang sgt lebat
aku berpayung tapi payung 2 cm buat syarat je
supaya owang xkata gle ke die ni
jalan lam ujan tak pakai payung
sedangkan law pakai payung pon
basah kuyup kaw2
bkn takat slua baju kat lua je basah
smpai......paham2 je la
hehe ~ ~


Wewiit..kalau gadis 2 aku msti dah kna ngorat..haha

Sbelum g kerja aku ddk jap kat kdai makan bawah rumah
hujan dah mula trun
ternampak la budak skola berlari2
peh sronoknya tgk dowang berlari
aku baru prasan yang aku cm dah lama je tak berlari ni
tringat plk zaman2 skola aku
yang banyak dihabiskan kat padang dlu
semua 2 dah tinggal kenangan je

Tak da dah baton yang di pas2
xda dah bunyi wisel mahupon pistol lagi
xda dah aku dengar ayat
kegarisan sedia!!
tak da dah lagi kayu hoki yang berlaga2 ngan bola
xda dah lagi lebam2 kat kaki sbb
kena hentam ngan kayu hoki
sumpah aku rindu!!
rindu zaman kanak2
rindu zaman skola dimana wktu 2
padang jadi teman terapat
cepatnya la aku besar
huaaaa.....

Hish mmg tak bersyukur betul kan
tima kck2 tak sabar nk besar
ble besar mle la rindu zaman kck2
alah manusia sume mmg mcm 2 kan
alah bai kowang tak yah tipu la
kowang pon msti ad rasa cm aku kan
hehehe....

No comments: