Oct 9, 2011

Selamat Hari Tua untuk Aku!!

Hola!!!
Makin hari umur makin meningkat
rindu rasa zaman kecik2 dlu
xsangka dah 22 tahun dah aku semalam
cepat tol masa berlalu kan
hehe ~ ~

Terima kasih kepada sume shabat handai
saudara mara sepupu sepapat
yang telah meluangkan masa
di fb untuk wish beday aku
mahupon yang telah meluakkan sedikit 
kredit untuk hantar msg slamat hari tua kat aku
hehe ~ ~

Tak dilupakan buat si dia
yang ku sayangi merupakan orang ke 3 yang
telah mengucapakn selamat hari lahir pada aku
kerana tempat pertama telah jatuh pada celcom
manakala yang kedua pada maxis
biasa la kan law kowang punye beday pon
mesti rangkaian tepon ni yang anta msg dlu kan3??
hehe ~ ~

Sempena hari lahir aku
macam biasa ibu msti bawak g makan2 pnye
tapi xda gambar dapat tunjuk
pasal servis very la the slownya
makanan smpai je baca doa terus membedal
pasal masing2 dah kelaparan sbb terlampau lama menunggu
xsempat aku nk tgkap gmbar
seb bek sempat gak baca doa
haha ~ ~

Hadiah hari lahir aku paling best la taun ni
ibu hadiah kan aku sebuah almari cermin
dari IKEA yang berwarna putih
untuk aku simpan stok2 novel aku yang selama ni
ad dalam kotak di bawah katil
sungguh kesian kan
tp akhirnya terpamer gak novel2 aku



Amacam cun x??almari dah cun dah pic je yg x cun pasal kemera tepon murah sgt..hehe



Ni versi pintu almari yang dibuka...2 tingkat pertama koleksi novel2 aku..tingkat ketiga 2 bku2 ayah nk jgk mnumpang..



Koleksi novel aku untuk pandangan kebih dekat...

Ble dah dikeluarkan dari kotak n susun mcm ni
baru la nmpak bnyak mna dah aku kumpul
ni asik dok bawah katil je

kepada yang berniat nk meminjam
lupakan la hasrat 2
pasal pe kowang tanya??
pasal aku mmg kedekut la
haha
weh bukan pe bai
aku sayang gle novel2 aku ni dowh
aku baca sikit pon xluak taw
mcm baru beli lagi taw
hehe ~ ~

Terima kasih tidak terhingga buat
ibu dah ayh terchinta!!
taun depan nk adiah best lagi ea
haha ~ ~

No comments: