Apr 22, 2011

Trip to Langkawi!!!

Hola!!
crita yang aku nk story ni dah basi dah pon
xda masa nk on9 bai cmna nk tulis kan
arini baru la ad time nk conteng2 kat sini
he he~ ~

16 ari bulan ari 2 aku n famly
tambah lagi famly maktam aku
pergi holiday kat langkawi
yang bestnya nek fligh bai
haha
batak tol
walaupon dah kali ke 3 nek
tapi stil truja
meh nk tunjuk skit
airbus yang aku nek ari 2


Hari pertama smpai
dah petang so trus pegi rumah penginapan
btol2 dekat pekan kuah
ibu n maktam terus p window shoping la pe lagi

Hari ke Dua :
Pagi dah kua
yela dok umah wtpe kan
rugi la bai sewa van mahal2
tempat pertama g makam mahsuri
kat c2 crita pasal mahsuri2 je la
pas2 ad la telaga die
taw la jgk pasal 
sejarah2 mahsuri ni cket

Di makam mahsuri ni..

Pas2 grak p kabel car plak
Yang klakanya spupu aku yang lelaki 2
penakut gila bai
muke die mmg pucat abis la
ktowang nk berdiri dlm kren 2 pon x dapat
die xbagi
meh nk tunjuk cket mke die
Ni mke cemas die pas trun dari kabel car haha ~

Pas2 ktowang grak p taman hidupan liar plk
mcm2 binatang liar ad
hehe
tapi situ mmg best
aku dah masuk 2 kali pon stil best lagi
petang 2 grup satu lagi lak smpai
bertambah ramai la trip ni

Hari ke 3:
Hari ni plk ktowang bergerak ke Pantai Cenang
dekat ngan under water world
trmpat ni pon aku dah masuk tok kali ke 2
tapi dah bosan cket la tmpat 2

Ni awl pagi smpai ni under waterworld pon x bkak g
so bergambar dlu..

Si gomok n baby syamim.. Baby ni masa lam perut ibu die
ibu die igt baby gurl nk bagi la nma syamimi ibu die berkenan ngan nama aku haha..skali klua2 ad burung daa so jadi la fikri syamim..

Sebelah petang plk pe lagi kje owang2 pompuan
ibu n maktam shoping abes
adk2 aku pon xnk kalah
yang bdak2 dok shoping coklat
ibu shoping pingan mangkuk
dapat la jgk hasil dari langkawi kan
coklat dah slesai mkn dah pon

Last day xda ke mana
rayau2 kat c2 je..
sbb xsempat pon fligh kol 1
berakhirla percutian 4 hari 3 mlm
hehe ~ ~


No comments: