Mar 27, 2011

Bila baby Tua tumbuh gigi..

Hola!!
selamat kembali ke putraja lagi aku..
terlebih dahulu tahniah buat adik aku
MUHAMED ISKANDAR ISHAK
kerana telah berjaya mendapatkan keputusan spm
yang boleh dikatakan agak memberansangkan
dan yang paling penting lagi bagus
berganda2 dari aku
haha ~ ~

Yang berbaju melayu merah adk aku yang baru pas spm

Semalam pon ibu dah belanja makan
Tapi aku xmau cte pasal mkn g
msti kowang dah muak kan
aku ni xda kje lain
asik nk cte pasal makan je
kte tkar cte lak an...

Law kowang tgk baby2
yang nk tumbuh gg mesti biasa meragam2
mula la merengek2
demam2 kan??
Tapi aku xkan nk merengek2 lak
walaupon mmg sakit bai
tumbuh gg ni..
Ramai yang cakap
law tumbuh gg bongsu msti demam
tapi aku wt masa ni xda la demam
tapi mmg sakit gle
gusi bengkak kaw2
mulut pon xleh ngaga luas2
ilang kejap nikmat makan aku...


orang tua pon ad gak tumbuh gg ek
tapi aku rasa ble dah besar ni tumbuh gg
lagi sakit
sbb mmg dah ad gg
ble tambah lagi 2
ruang dah sempit
2 yang makin skit 2 agaknya
dah rasa cam bby lak
tumbuh2 gigi nie
hehe ~ ~



No comments: