Aug 6, 2018

Sesi Perkenalan Uwais Anaqi..




 
Hello gais!! Assalamualaikum..berapa taun dh tinggal ni??bertaun kot..dah la mls aku nk kira berapa taun..haha..
 
Bukan ape entri kali ni just nk kenalkan junior aku..umar baihaqi dah jadi abg gais..gila cepat masa berlalu kan..dua dah anak aku daripada keras2 yng mcm xda org nak ni..taw2 anak dah dua..haha
 
 
Image may contain: 4 people, including Isyane Syamimi Ishak, people smiling, people sitting and indoor
Tara!! hai..nama saya M Uwais Anaqi..itu gambar raya pertama saya..saya baru je 50 hari masa tu..
Image may contain: 3 people, including Isyane Syamimi Ishak, people smiling, mountain, outdoor and nature
 
Sempat lagi road tour Sabah sebelum ibu mula kerja..lepas tu saya akan tinggal di taska dengan abg..
 
 
Okey gais..ini baru entry introduction di taun 2018..bnyak lagi yang aku nk tulis ni..tapi adakah entry akan dtg bakal menyusul??? tguuuu...

No comments: