Apr 27, 2015

Kini Aku Seorang Ibu....


Hola! Hola! Hola Readers!!!
lama betul xcoret kat sini..
jgn kata mencoret..
menyinggah pon x smpat..
al maklum lah dah nek pangkat..
ecehhh...

Yup aku kini dapat 1 lg kenaikkan..
kini aku bergelar IBU!!!!
Oshhemmm Wei!!
itulah perasaan nya..
kadang2 mcm xcye kini aku dah bergelar ibu..
Alhamdullilah rezki tuhan kurniakan dapat seorang cahaya mata..
bagi yang masih berusaha teruskan usaha anda!
Chayokkk!!

Sepanjang ketiadaan aku di alam maya ini
banyak sgt perkara yang berlaku
yang xsempat dicoretkan..
antaranya aku kini dah kembali berjauhan dengan en suami..
kini bertambah jauh..
beribu batu jauhnya...diwali wali wali..
sempat ber alleycat lagi ni..
haha~~

Alhamdullillah mungkin rezki si manja
en suami dapat keje baru up cket dari yng sebelum ni
dan dipostingkan di Sabah Negeri di Bawah Bayu..
Tapi yang sadis nya kembali PJJ la...
xpela berkorban sikit..
Readers doakan aku dpt tukar K.K cepat ye..
sian si tomey aku to..

Oh ye lupa nk share nama Putera sulung aku
Muhammad Umar Baihaqi..
Semoga die jadi insan yang hebat seperti
tokoh2 nama die to..

ok lah nk share ckit pic si manje aku tu


P/S : ikut mke ibu kan..hehehe


No comments: