Jun 20, 2012

Kecewa Ble aku Nak dah Habis.....

Hola!!
tadi lepak kjap kat alamanda
sje2 je tenangkan fikiran..
ntah ape yg x tenang agaknya
belum lepas pon jiwa kaco
dah lepas pon jiwa nk kaco gak
hehe ~ ~

Mesti kowang xpham pe mksud lepas 
xlepas ni kan
xpela wat2 paham je
sebab aku bkn nk story sal benda lepas xlepas
aik dh mcm tahan kentut lak bunyiknya
hehe

Aku sgt kecewa arini
sbb g bookstore MPH kat alamanda 2
nk cari novel yang aku nk
tapi dah abes plk...
masa aku dok survey2 ari2 bkn men bnyak g
ble btol2 nk bli abes pulak
frust!!!!!


Puas aku pusing2 cari novel ni
tapi xda gak
pastue ble xjumpe yg ni try la cari yg len


tapi alangkah tidak bernasib baiknya
aku hari ni sbb novel ni pon xda...
jadi untuk menutup kekecewaan di hati
aku rembat je la novel ni


Baru bace beberapa muka surat
so xtaw bape bintang nk bagi
dun wory law besh t aku promote ok
hehe ~ ~





No comments: