Feb 18, 2012

Aku Boleh kalah Dengan Kau!! Damm!!

Hola!!
yes mmg aku benggang
aku berada ditempat kedua??
Damm!!

Ko ni kan over taw
aku dah bagi kau pinjam die kejap
ko nak amek die lebih2
kau taw tak kau dah curi masa die
sepatutnya die ada masa dengan aku
tapi sebab mengadap kau
aku pon die tak igt

kau bukan cantik sgt pon
yang die asik nk mengadap kau je apehal!!
semalam die janji nk skype ngan aku
tapi sebab mengadap kau
die lupe la 2!!

Die dah mntak izin nk bersama kau
ok fine aku izinkan
sbb aku xnk mengongkong die
die pon nk release tension gak
xkan nk asik layan kerenah aku je
but damm!!
kenapa kau wat die leka
smpai die xigt aku!!

elehh die cari kau pon
sbb die bosan xda wt pe
ko jgn nak perasan sgt ok
dan xpayah la nak over sgt
dah bagi betis nk peha
aku benci kau
VIDEO GAME!!!

No comments: