Oct 13, 2011

Kisah Yang Mengujakan Aku....

Hola!!
besok aku nk wat acara
journey to the west
seawal 6.30 pagi kena gerak ni
bukan pe maklum la kl ni
dah terlampau bnyak keta
hah nk pegi mna??
2 nnti la next entry
law rajin aku story ok!!
hehe ~ ~

Seronok je tengok teman2 seperjuangan
ad yang dah bertunang
berkahwin pon ad
yang sedang menunggu kelahiran cahaya mata pon ad
yang dah nk masuk ank dua pon ad
pehh serius jeles aku tgk
muda2 lagi dah ad ank
untung la kau sok ank dah besar
kau xda la tua sgt
dah mcm adik bradik je nnti
*sambil merenung jauh dan tersenyum2*
Panggg penampar diri sendiri cepat2
hoi sudah2 la berangan 2

Eh mcm mna aku x berangan dowh
ada owang dah kol ibu aku
bagi taw hasrat hati die
nk kawen ngan aku yang semakin weewiit ni
 sumpah ank ishak sedang berperasaan lebih
tolong terajang die laju2

Bila ibu kol bagi taw hal 2
terus kembang dada aku
cam ad rama2 terbang je kat dalam ni
bahagianya cam main gelongsor kat pelangi plk
eh melampau lak imaginasi aku ni
tapi mmg hakikat aku hepi gle
tapi die kata tgu g 2 or 3 taun
nk kumpul wit katanya
oh 2 3 taun cepat la datang
eh gatal sungguh
anak sape ni weh
ayh den pon x mngaku ank law tgk
terlebih miang ni
hehe ~ ~

Dan yang paling mengujakan
aku ingat ini semuanya harapan je
yang x mungkin jadi kenyataan
sebab sesuatu telah berlaku dlu
tapi mungkin yang berlaku dlu
ad hikmahnya kan
aku mmg  tak sangka die akan
kol ibu n bagi taw benda ni
itu maknanya die mmg serius kan
semoga angan2 indah ku jadi kenyataan
hehe ~ ~

P/s: Spe yang terbaca tolonng jangan geli hehe..


No comments: