Aug 19, 2011

Selamat kembali Dunia Fantasi

Hola!!!
lama dah rasanya aku xmenulis kat sini
kekangan masa kot
chewahh2 bajet cam bz woman in the world plk
bkn x da masa nak menulis
tapi bnyak masa abeh merayap kat blog2 jiran
hehe ~ ~

Sejak dua menjak ni
rasanya cam tak sempat aku nk layan hobi
di alam fantasi aku
pe lagi layan novel la
tak kisah la novel thriller
cintan cintun ke
tapi bse msti cintan2 pnye..

Nape aku kata di alam fantasi
sbb ble baca novel ni kadang2 rasa cam
aku yang ad lam novel 2
msti la aku watak utamanya
heroin yang cuit miut ataw cun melecun
yang selalu digambarkan oleh penulis 2 la
peh mood perasan sudah kembali
sila jangan geli ye..
hehe ~ ~

Sekarang aku dah berazam  nk
kembali balik ke dunia fantasi aku
luang kan gak sikit masa untuk dunia angan2 aku 2
aku baru je habiskan 1 novel bertajuk
Dewa Cintaku
hasil tulisan dilla hussein kakak kepada faizal hussein 2
novel ni aku bli pon sbb aku tgk cte
Dewa Cinta lakonan Fasha Sanda n Iqram Dizly 2
asik sangkut2 je
maklumla bz woman kan keh3
tapi cte lam novel separuh je cte lam tv lagi pnjg
jadi cte dewa cinta aku msih tersangkut la
hehe~ ~

tepek cket pic yang dicuri dari google


Dan 1 lagi novel yang masih dalam pembacaan aku
tajuknya Masih Setia
Tulisan aisya Sofea
novelis faveret aku ni
tapi agak mengecewakan kerana
bagi aku cte ni kurang menarik
ataw leh kata bosan la
tapi xtaw la law owang len suka
pendapat dan selera masing2 punye kan
hehe ~ ~

 

Aku nk terus tenggelam dalam dunia fantasi aku
ujung minggu ni nk menghabiskan
wit kat book store lagi
hehe~ ~






No comments: