Aug 20, 2011

Ohh sayangnya Nasi terbuang Tadi....

Hola!!
best tak tgk tulisan ni dah xda warna warni di aidilfitri
(versi lagu raya taw)
saja aku dah xnk warna2kan dah tulisan aku ni
pasal aku ad baca kat satu blog ni
katanya tulisan warna warni menyemakkan mata
pas2 msti owang klik kat tnda pangkah
so aku pon amek la langkah untuk
mengurangkan warna warni dalam blog aku ni

Oh ya nk cte pasal bke pose tadi
arini aku msuk kol 4
so cm bse aku akn berbuka di kntin la
bersama si dia
mcm bse tugasku mengambil nasi
dan dia akan amek lauk
aku pon beratur la kt nasik 2
 betol2 dah kt depan aku nsk pon habes
so ad la nepal 2 die pon amek la tong nsk yang baru
ntah mcm mna nsb x mnyebelahi
tong nsk 2 terbalik dan tetumpah dekat aku
habes slua aku kna nsk
2 xda hal sgt
panas dowh!!
tpi seb bek x tahap melecur lagi la kaki aku
law kna air panas mau x beraya aku taun ni
hehe ~ ~

Ramai yang cam bengang la
pasal nasi yang terbuang 2 banyak gak
sayang je ble tgk nasi yang terbuang kat lantai 2
tapi nak wat cmna kan xda rezki
nk salahkan bangla yang jatuh kan tong nsk 2 pon x leh gak
pasal die bkn sengaja
pemengang tong nasik 2 yang dah rosak
tgk mke die pon tadi cm bersalah je..

Pastu ble ank pk long kantn 2 tgk nasi dah terbuang
die pon bengang la
sampai ad la pak cik cina tua order air
agknya pkcik 2 cakap slow abang yang wat air 2 leh sound
"Bleh x ckp kuat cket mcm nk berbisik je"
dengan nada yang marah
aku cm kesian gak la ngn pk ck 2
bagi aku abg 2 x ptt la ckp mcm 2
pkck 2 dah tua kot
dah aku leh pgl atok dah aku rasa
tapi die x respek pon
pe agknya perasaan die law 1 hari nnti
owang ckp camtu kat ayh die kan...



No comments: