Aug 27, 2011

Dulu Terima Kini Memberi.....

Hola!!!
Menjelang hari raya berakhirnya puasa
chewahh2 over lak
lom akhir lagi dowh
ada 2 hari lagi nk puasa
leks lu...

esok misi pulang ke kampung dipagi hari
kampung buyau tunggu kedatangan aku!!!
taun lepas xpat g umah terbuka kat istana sri menanti
taun aku xkira
aku nk g gak ne leh miss dowh
tiap2 taun msti kna g baru la raya nmanya
hehe ~ ~

taun ni xda lagi istilah nk dapat wit raya
bukan sbb aku dah tua ea
mde lagi dowh
tapi sbb aku dah ada wit sndri xda la lagi
dapat wit raya ni
taun ni dah smpai masanya aku plk yang bagi wit raya
rasa cm bangga pon ada
yela first time nk bagi wit raya
sblom nie kan asik dapat je
g pon kan owang2 melayu kata
tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima kan
hehe ~ ~

Dikesempatan ini
aku nak mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN
kepada semua..

No comments: