May 22, 2011

Mat Kandar dah jadi owang Boting!!

Hola!!
hari ni aku ad kat batu kikir
demam kmbali belajar dah kembali
tapi bkan aku la yng demam
adik aku yang no 2
tahniah la wt
Muhamed Iskandar Ishak
sbb dah berjaya melanjutkan pelajaran
di Uitm beting kuala Pilah
ibu aku mmg hepi la sbb dah dekat 1 hal
leh la slalo blk kg
xyah la nk beramuk2 lagi ngn ayah
hehe~ ~

Ble tgk adik aku daftar tadi
tringat lak zaman aku mendaftar poli dlu
 ble tgk Ajk yang handle hari pendaftaran 2
tringat lak zaman aku jadi Ajk dlu
peh nostalgia bai
rindu lak rasanya zaman2 kat poli dlu
mke sume poyo2 je
konon bek la 2
(termasuk la aku)
padahal hipokrit je sume 2
bse la baru kan
haha~ ~

Yang uniknya kat uitm ni
(aku xtaw la uitm lain ad nma mcm ni ke x)
bagi aku unik la kan
sbb nma2 asrama die nma
tmpt kat area pilah ni la
untuk asrama gurl
Sri Menanti
(kg aku ni bai)
dan asrama untuk lelaki nma die
Sri Pilah
adik aku dapat kat asrama SRI PILAH 2

Ni je la cket asrama Sri Pilah yg sempat aku snap

zaman aku masuk dftar poli dlu
aku xsedar pon yg barang2 aku sume ibu yg ke kemas kn
aku pasan smpai la membe bilik aku ckp
"msa mle2 msuk dlu aku tgk is cm ank manje doh sbb barang2 die sume ibu die yg kemas"
sumpah aku xperasan pon
yela paham2 la kan kte baru
cemas cuak sume ad
smpai aku pon x pasan yg barang aku ibu aku tolong kemas
msuk lam almari
perkara yg sama pon berlaku kat adik aku hari ni

Hah tgk spe yg betungkus lumus mengemas law bukan ibu aku.. lpe lak aku nk snap gmbar adik aku yg sedang sedap berburak 2..

Ramai pengiring ea.. mak tam la xabeh2 nasihat ea

antara nsihatnya
- abg jgn bagi orang buli2 lak
- slua baju jaga jangan hilang
- law yg maha2 ni sidai yo lam bilik
- kunci lokar ni law g mandi pon kunci

nek poning la jgk adik aku dgr pesanan
bertubi2 dai ibu dan ibu saudaranya
hehe ~ ~

lepas dah siap2 kemas ni la hasilnya




Lepas siap bekemas sume
ibu bapa pon kna blik
time senior2 nk meraging plak
ala leks la sminggu je pon kan
seb bek xdo sesi hujan lebat
(sedih2 la)
ala ibu pon dah bse tingal kan ank die dok asrama
aku yg gurl ni pon masa study kt ktn
xda sesi hujan2
hujan gerimis pon xda
ni kan pulak
adik aku yg laki
stakt kat pilah je plk 2 kan
ala xda hal la
sebelum sesi berpisah ad la sesi gmbr keluarga dlu
haha ~ ~


P/S: to Mat kandar selamat menjadi owang boting la yo!!









No comments: