Mar 6, 2011

New Perantau Hill

Hola!!!
sshnya la skrang nk tulis blog
xkan dapat update 2 minggu skali je kan??
nk bawak laptop pon tara guna jga
line cm bodo je kat umah sewa 2
sbb ramai sgat owang pakai wifi kot

Adik aku MUHAMED ISKANDAR ISHAK
die suh taip nma die bsar2
baru dapat gaji pertama sbgai
promoter Carlo Rino kat parkson alamanda
die mmg dah niat gaji pertama nak blanje
ktowang satu famly
pe lagi aku pon blk umah smalam
trus paw kaw2 la
hehe ~ ~

Pas die blik kje ktowang pon gerak g bangi
restoran perantau
skrang dah baru
peh mmg cun restoran die
siap ad surau pas2 letak kubah kck
mmg smart la
dah ala2 R&R tepi higway pon ad
nma pon dah tukar jadi
Perantau Hill

Mmg xda lain la law cte pasal mkn
msti nk tunjuk gambar
menu2 yang dipesan kan
jom kte tinjau!!
(dah mcm jln2 cari mkn plk)
hehe ~ ~

Menu aku cam bse nsk grg kg...


Ibu akhirnya menukar menu dari menu bse nsk grg kg kepada mee hailam 

Ni plk pilhan Haikal kue tiaw Kong Fu
nk berkongfu lak deh..
(adik kata x sodap xde telur)

Tom Yam ayam mmg besh!!kaw la..

Menu tambahan Sate ayam 15 cucuk..

Ni plak aneka pilihan air..tapi yang plg best msti la yg cm gunung 2 la kan.. hehe ~

Yang ni la tukang belanje

Buat adik ku:
Trimas kerana telah membelanja kami skluarga
semoga pjg umur murah rezki
bln depan along dapat gaji
turn along plak
jgn paw aku kaw2 dah...

Tapi tertingal 1 menu
Ayah kecewa sbb sup ekor die dah abes
so tiada gmbar dpt dipaparkan
sbb ayah aku cme mkn nsk grg cli api
dalam keadaan yg disapointed
haha cam poyo tol ayat..










No comments: