Feb 5, 2011

Mati akal

Ohhh kerja datang la kepada ku....

Arghhhh... 
Mati akal aku dok umah dekat nk sminggu dah ni... dan bergelar pengangur berjaya haha... adoy la xtaw la nk wt pe kat umah nie.. Dok umah menambah lemak ad la.. Tiap2 ari mkn tido ngadap laptop mrayap kat Alamanda.. Seb bek la alamnda 2 ada lau x mmg terperuk lam umah je la ak...


Antara koleksi aku masa tgh xda wt pe ni...hehe

Dok umah xda lain ngadap novel xpon majalah xpon komik2.. seb bek pat paw ibu ari 2 komik n majalah novel jgn arap la dapat sbb mahal ngat pat komik n majalah pon jadilah kan trimas IBU!!!

Ni sume gara2 blog mangkuk ni haha

Dah dok umah ni law dah ngadap laptop ni pe lagi law x fb menatang ni la yang aku bkak.. Teruja tgk bloger2 lain pnye blog gempak2 dok.. aku pon tringin gak puas godek sana godek sini tapi skali lagi ak mati akal  sbb xtaw cmna nk mengindahkan lagi blog aku yang kurang indah ni.. Rasa cam nak ggt laptop ni!! Cukup la ni dlu poning palo den ngadap menatang ni yoo...

aku rindu nk karoke..kenapa la superstar karoke kejam sgt :(

Time2 bosan xde keje ni mle la otak ak pk nk karok je.. tapi masalahnya kt alamanda Superstar Karoke box 2 dah kemain lak mahalnya!!! Menambahkan ketensionan aku yang dah sedia tension ni.. dah la tgh dok tanam anggur kat umah ni dah cukup tension.. Tambah g karoke dah mahal makin tension aku. Lau leh nak cari tmpt karoke yang murah cket tapi mati akal g!! Weh mna agaknya tmpat karoke yang gempak tapi murah cket!! pas ni aku nk suh ibu bli home teater letak kat umah la leh karok free je...

2 comments:

Cik Embun said...

is.. jom follow blog aku...

http://cucucikembun.blogspot.com/

Isyane Syamimi Ishak said...

worait!!!! ak slalo bc blog ko..jadi silent folower haha...segan nk folow ko x ajak..ni dah ajak baru leh..ceh poyo kan..haha