Feb 8, 2011

Lepas dah gian....

fuhhh...
lega cket pale aku ni
Akhirnya tercapai gak hajat ku
Dah bape lama aku tahan akhirnya lepas gak..
Bkan kentut bai
chantek cket la aku kentut2 ni xda tahan2 deh
main lepas je xda nk cover
weh pe lak cite pasal kentut ni
Aku nk cte yang ak dah lepas gian g karok!!!

Tapi tadi ad halangan la
sblom ak kua ibu membebel kaw piaw
yela cmna x bebelnya law ank pompuan mengayau mlm2
blk kol 11 mau x menempik ibu ak 
Tapi ak wt derk je
dah mcm ala2 anak derhaka plk kan
tapi ak mmg dah xtahan g bai nk tgu lama dah ak plan
Siang xleh pasal patner ak si Ira 2 kje lak..  

Aku igt mlm sama la harga ngan siang
rupenya mahal cket dowhhh
RM 33 igt sejam bai...
Tapi ble hati aku mmg dah nekad 
bedal la ak tong2 la ngan ira
jadinya sowang rm 16.50
Pas2 die ad bagi aym greng , fries ngan air 2 cwn
Ble aku kre2 tadi dlm masa sejam 2 pt la nyanyi 12 lagu..
Dan pas dihitung dibahagi seadilnya
1 lagu 2 jatuhnya dalam Rm2.80
Hmm okla lepas la gian ak
mahal cket tapi puas hati la
smpai siap pakej kena leter lau xpuas ati gak ak xtaw la
Nk sambung muka buku jap sblom beradu..

P/s : mcm xbest lak post xda gambar ni.. Tapi dh mmg xda gmbar nk letak..

No comments: