Nov 16, 2015

Wattpad...Novel Online..

 
Hola readers!!!
aku tahu peminat novel memang ramai kan..
so aku nk share novel yang kita boleh baca secara online..
mungkin ramai yang dah tahu dan ada juga yang tidak tahu kan??
Aku pon tahu aplikasi ni melalui adik aku..
tengok die duk kusyuk mengadap fon rupanya membaca online..
pada sesape yang berminat boleh la install aplikasi Wattpad ni kat fon korang..
 
 
Aku ni sejak2 ada si manje memang xdapat dah nk pegang novel
jadi law ada aplikasi mcm ni memang sangat2 syiok la!!
tapi2....
jangan la korang harapkan novel yang best2 yang tengah meletup2 kat pasaran tu ada dalam tu..
kebanyakkan novel2 yang ada dalam wattpad ni kebanyakan ditulis oleh penulis amatur..
ataupun penulis2 yang nak terbitkan novel dorang jadi tulis separuh di wattpad dan mesti dorang akan teruskan dengan versi cetakan..
ada juga cerita yang habes..naseb2 la kan..
 
Yang x syioknya wattpad ni
cerita yang korang baca bukan terus habis..
cerita ni akan sentiasa diupdate oleh penulis nya..
jadi kena la sabar menunggu sampai penulis update ke bab seterusnya..
paling menyirap kalau korang tengah2 syok bace scroll next bab
akan diteruskan ke versi cetakan
perghh memang skit ati membacanya..
 
Jadi sesape yang nk try bolehlah install dulu aplikasi wattpad ni..
korang taw x apa2 lagi aplikasi yang kite boleh baca online novel????
share lah sikit...
 
P/s:Novel RAM tetap aku akan beli....


No comments: