Dec 17, 2013

Secawan Kopi....

Hola readers!!!
Tjuk entry kali ni secawan kopi.
tpi bkn mcm segmen sembang teh tarik
bersama ac mizal 2 ea.
tpi ni segmen luahan perasaan..
siapa yg rasa meluat silalah tekan butang x
dipenjuru belah kanan pc anda.
haha~~

Aku dan k0pi??
lansung xda chemistry..
aku bkn lah pengemar k0pi.
apatah lagi pencinta kopi tegar.
Walaup0n bkn pengemar tpi bkn la
seorang yg anti k0pi.

Tekak aku masih b0leh menerima air k0pi
Kalau kata pegi berjalan umh owg ke.
Mmg dihidangkn air k0pi.
mahup0n tiada pilihan len selain k0pi.
tapi law t0k sesaje ak nk bncuh k0pi n minum 
mmg xpernah wujud dalam sejarah idup aku.
memandangkan umh aku p0n xda kopi.
haha~~

Tapi kehadiran si cinta ati yg telah bergelar suami
telah menambah sejenis lg serbuk minuman di dlm dpur umh ak.
si dia pengemar kopi..
Selalu bila die suruh bncuh air ak bncuh teh o.
smpai la satu hari 2 die mintak k0pi.
dn aku mle trpk sepanjang 6 tahun perkenalan kami.
benda simple mcm 2 p0n aku masih xtaw.
ini menunjukkan temp0h perkenalan yg pnjg tidak bermakna kte mengenali spenuhnya pasangan kte bukan??


Malam ni aku yg bukan pencinta kopi ni
telah membncuh secawan k0pi utk dminum.
kerana sedang merindui cinta atiku seorang pncinta kopi yg jauh dimata..
kalau dlu kopi 2 aku pndang nk xnk je
Tpi kini secawan kopi pengubat rndu.


No comments: