Jun 6, 2013

Melaka Bandaraya Bersejarah


Hola Readers!!!
mcm mna cuti skola??
sronok x??
aku dh x melalui zaman cuti skolah dah
jeles tgk adk2 ad yang cuti skola 
cuti sem..
seyes rindu zaman marin2..
haish ni la manusia
bila skola xsabar nk melalui zaman pgg wit sndiri
tpi ble dh bekerja rindu zaman skola..
aku taw bukan aku sowang je yang rasa sume ni
kowang pon sama kan
elehhh xyah tipu la..
aku taw la...xpe aku xgtaw orng lain...
hehe~~

Oh ye, malas nak merapu bnyak
saje nk share cite cuti ujung mggu yang lepas
aku ke melaka..
seronok mmg seronok
tapi jem kaw3..
mmg xleh sbar die pnye jem wt sakit ati..
law ujang baran agaknya dah lamo mngamok mo parang
haha~~

satu malam je aku kat sana
sabtu smpai pon dah petang ktowang sume menginap di
hang tuah city hotel di bukit baru..
malamnya plak g mkn ikan bakar kat umbai..
mmg best meriah kat situ..
lepas 2 esoknya juz sempat berjalan kat
menara taming sari..
jalan sgt2 jem..

Sebenarnya aku x puas g jalan kat melaka
sbb terlalu bnyak masa dihabiskan 
bila terperangkap lam jam ari 2..
hope pasni dpt jln melaka ngn chinta ati ku..
die pon msti dah teror area2 melaka ni kan..
so melaka tgu kedatangan ku lagi nnti!!!
hehe~~

No comments: