Feb 28, 2013

Long Distance Relationship...

Hola readers!!!
aku pasti msti ramai yang alami
benda ni kan??
adakah aku pon termasuk dalam kategori ni??
nk kata jauh sgt xla jauh
putrajaya-melaka
putrajaya-port dikson....
orang len dgr pon siap leh ckp
elehhh pejam mata smpai dah..

Mmg la x bpe nk long distance sgt
tapi bg aku still berjauhan...
jadi penghubung kami handphone jela..
sms or calling2 law rindu kan
ceh3...

Tapi bsenya salu sms je la
sbb jimat cket kan 
mklumlah nk kumpl wit ni...

So Ble sms selalu ad salah pham..
aku ad terbaca satu perenggan dalam sebuah buku
katanya sms cuma ad perkataan yang xbernada..
betul jgk ble pk balik..
ble sms x bernada
jadi kadang2 ape yng cuba aku smpaikan
xsama dengan ape yg die pham..
2 yang salu ad je xkena kat ati msg2..

Bak kata owang tua fasa ni mmg banyak dugaan..
jadi harap2 aku dan die mmpu bertahan..


3 comments:

Cik Embun said...

ecececeh.... jgn lupa jemput.... =)

Isyane Syamimi Ishak said...

hehe...mesti la aku jemput..
t aku bg kad...
ang jgn x dtg..membazir kad aku je nnti..hehe

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/