Jan 30, 2013

kanak-kanak Alaf Baru...


Hola Readers!!!
tdi masa bukak fb
sepupu aku ad la tag pic
seorang budak ni
budak ni sepupu aku pnye anak..
Namanya Damia Zahra..
aku ad tulis pasal die kat post sebelum ni..

sekarang dh besar dah die
dah masuk 4 tahun dah pon..
cakap pandai,joget pon pandai, menyanyi lagi la pndai..
yang die xpandai nk ckp time berak n kencing..
ni dh nk msuk 4 thun pon still pkai pampers..

Hari 2 ad la kidnap die bwk blk kg
konon2 nk ajar die la xpkai pampers
lepas mndi xda la pki kan pampers die..
so aku pon kerap la tnya nk kncng x??
die jwb xnk..
aku nk dukung gak paksa g kncng
die keras kn gk bdn die ats kusi..
tpi kjap lepas 2 menabur kncing atas kusi
ciss angin kjap aku
terus pkaikn pampers die blk..

Die relaks je wt mke xbersalah g men kat lua
pas2 nmpk plk kasut sepupu die..
die dh brkenan plk..

Damia: Kakak nk la kasut mcm ni..
Aku: spe nk blikan kakak kasut mcm ni?
Damia: Maklong (aku) la blikan kakak xda duit
Aku: Kalau nk maklong blikan jnji dlu jgn kencing dlm slua
kalau nk kencing ke nk berak ke cakap dlu taw..
Damia: Kakak xkencing dalam slua la..kakak pakai pampers..
Aku :$#$%^@#@&&

Pndai btol menjawab kn budak skrang
orang nk ajar die xpakai pampers tpi ad je jwpn die
hai bdk2 skang dh mkn mcm2
susu pon dh berjenis2
2 bijak terlebih 2..


 

Posing bkn men maut lagi
tapi pakai pampers
Damia...Damia...

 

No comments: