Feb 12, 2012

Kasih Ibu Membawa Ke Syurga

Hola!!
selang beberapa minit ad entry baru
balas dendam nmpak
maklumlah lama dah xmenulis ni

Nak cte lagi benda yang aku nmpk ni
best gak sebenarnya jaga kat timberland ni
sebab lokasi die betol2 di tengah alamanda
jadi banyak benda yang leh aku lihat
dan yang leh aku blaja

berbalik pada tajuk aku
tadi aku ternampak la ad sorang makck ni
die bawak mak die jalan2 kat alamanda
so ape yang peliknya??
bukan pelik tapi kagum
sebab makcik 2 bawak mak die atas kerusi roda
lah nape ko nak kagum??
benda 2 kan bse??

aku lom abeh story g dengar dulu
yang wat aku kagumnya
kerusi roda 2 cuma kerusi roda yang die sewa di alamanda 
makcik 2 tolak mak die
pakai troli barang yang selalu 
orang kat office pakai wat tolak barang 2
yang kaler biru 2
sebelum die g sewa kerusi roda kat alamanda 
pehh kagum x kowang??
agak2 kowang la kowang mampu ke wat mcm 2??
of kos kowang malu kan??
aku akui kalau aku 
aku rasa segan nk wt mcm 2

Mungkin die xdapat bli kerusi roda
ataw kerusi roda mak die rosak 
ataw ape2 je la
tapi yang penting die tetap bawak mak die
tanpa rasa segan ataupon
rasa mak die menyusahkan
syabas makcik!!

P/s : kasih ibu membawa ke syurga kasih ayah tiada penghujungnya

No comments: