Dec 2, 2011

Kami Berbeza Tapi sgt Serasi!!

            Dia                              Aku


- Zaman kecilnya dia adalah seorg    - Tapi aku pulak pntang nmpk
  yang penakut air laut                 laut truja semacam
- Dia adalah sgt obses dengan robot  - Aku pula obses pada novel
- Dia sgt suka mkn nasi grg pataya   - Tapi aku xbpe ske aku ske 
                                       nsk grg kampung
- Dia seorang pelajar skema yang     - Aku pula budak nakal yang 
  rajin study zaman skola dlu          ske main je belajar kurang
  *sbb 2 result spm die bagus*         *sbb 2result aku ckup mkn*
- Dia pelajar harapan cikgu          - Aku pula pelajar yang di
  *bangga la 2 hehe*                   digelar budak nakal oleh 
                                       cikgu
- Dia selalu masuk bilik pengetua    - Aku pernah masuk bilik 
  tapi sebagai pengawas                pengetua sebagai penganas
                                       *cis memalukan*
- Dia ulat buku yang ske dok diam2   - Aku pula alergik law asik 
  ngadap buku je                       tgk bku je.aku lebih ske
                                       dok kat padang men hoki 
- kalau dia baca komik/majalah       - Aku pulak law baca komik/
  lawak mesti die gelak guling2        majalah lawak cam xda 
                                       perasaan je
- Dulu die x ske gadis ganster       - Dulu aku x ske budak laki 
                                       nerd yang asik belajar




Tapi sekarang kami adalah pasangan paling weewiiittt!!
                                     

No comments: