Dec 19, 2011

Bila Teringat School Sweet Memories....

Hola!!!
aku rasa sume owang pon cam aku
zaman skolah kowang mesti ad yang 
sweet2 sour kan
hehe ~ ~

Zaman skola mmg saat paling manis la
bahagia betul bila dikenang balik
mesti senyum sowang2
xpon paling dasyat gelak guling2 sowang2
pas 2 tgk kiri kanan
eh, nseb bek xda owang nmpak!
law x mesti kena cop sewel baii dak ni
haha ~ ~

 Hari sabtu lepas aku nek tren
nak ke seremban
lam tren aku dok sebelah budak pompuan ni
tetiba aku rasa sebelah aku
mcm berat je
rupa-rupanya dak pompuan nie
dah tersengguk2 dan badan die mmg dah berat belah aku
yang buat aku tersenyum sowang2
sebab aku tringat masa aku sekolah teknik sepang dulu
kitowang mmg wajib untuk solat jemaah di masjid
waktu magrib dan isyak
dan time bulan pose ktowang wajib
solat terawih kat masjid

Base port aku solat mmg blakang2
sebalah aku bse fana gemok
xpon ika die bakal ibu dowh!!
untung la awl2 dah ad anak..
kadang2 masa tengah sembahyang
aku rasa cam nk tumbang ke tepi
bukan sebab aku ngantuk
tapi dak sebelah aku
bse fana la
die slalo terlelap sampai berat kat aku
lagi2 law semayang terawih 
yang jadi imam ulama
ulama ni dak kelas sebelah je
tapi digelar ulama
mayb sebab die bek sgt kot

Aku pon x sanggup law ulama jadi imam untuk solat terawih 
panjang gle ayat die baca bai
sampai hilang la kusyuk aku
sebab bersungut lam ati
apsal la ko baca ayat pjg2 ni mangkuk!!

Pas je abeh bagi salam mesti ktowang gelak2
sbb gelakkan fana yang leh plk nk terlelap time solat
bukan skali baii
banyak kali sampai nek bengang la aku
mangkuk 2 badan je kecik tapi berat
yela law mcm lam tren 2 budak sebelah berat kat aku time ddk
ni time tgh berdiri mau dengan aku2 skali tumbang
haha ~ ~

Seyes miss gle zaman skola2
zaman nakal2
tapi ble aku dah dok skola asrama
ak dah x nkal sgt pon
sebab geng nakal2 dah xda
aku je yang nakal sowang2
xda geng xjadi la kan
hehe ~ ~

Lam tren 2 aku leh senyum sowang2
sampai aci depan aku dah pndang2 aku
agknya die ckp lam ati
aku ni dah sewel kot
haha ~ ~

Ala kowang pon law igt blik benda2 lawak ni
automatik mesti nk senyum pnye
aku taw la
jom la weh kenang2 balik zaman kck2
kah3 ~ ~

No comments: