Dec 15, 2011

Bila Aku Dah 18 Tahun ke Atas

Hola!!
hari aku dah 18 tahun akhirnya!!
eh2 xda la acah je
aku dah lebih dari 18 pon
tapi sje je wat tajuk entry cam tue
bajet muda la
hehe ~ ~
Selalunya aku blogwalking
dengan membaca entry2 orang len
tapi hari ni aku baca balik
entry2 aku yang dah lepas
leh tergelak2 balik ble tgk
pas2 aku terjumpa la entry ni

Peristiwa berlaku awl tahun ni
masa nk tgk wayang dengan cintaku
aku dengan cinta kena tunjuk ic
sebab nk tgk cte genre 18sx
weh baii mke aku n cinta aku cute sgt agknya
smpai x cye kitowang dah lebih dari 18
Tapi law x silap aku bulan lepas
ktowang tgk cte immortals
cte 2 pon genre 18sx jugak
kitowang dah x perlu tunjuk ic
agaknya muka ktowang
dah nmpak 18 tahun ke atas la kot
hehe ~ ~


P/s : ala cepatnya nmpak tua :(
*chiit padahal dah lama dah pon meninggalkan angka 18*


No comments: