Nov 29, 2011

kalau Nasi Basi Tumpahkan Je Kuah ke Tanah

Hola!!
sabtu lepas aku baru balik dari Parit buntar
sebab hantar pengantin ke sana
ktowang nek bus
sewa satu bus sumbat famly seramai yang boleh
hehe~ ~

Lepas balik dari parit buntar hari ahad
rehat satu malam kat umah pulak
pastu nak gerak g pilah
anta adik aku blik ke beting terchenta die
die x dok umah wan 2 dah
sbb die sowang2
so die pindah kat umah sewa kawan die
cantik gak umah 2
ada 2 buah kolam ikan

Malam sebelumnya makcik aku kol ajak g gambang
ala taman tema air kat gambang tu la
aku dah penah pegi dlu sekali
tue yang aku x teruja nk ikut
tapi adk aku yang kecik ni mmg langau sikit
pantang ad owang nk berjalan mesti die nk follow

Sebenarnya kisah yang atas 2 bukan la main story aku
kisahnya malam tadi ble aku tegur seorang kawan
die bleh wat dunno atau lam kata len wat bodo la
nak kata xrapat tak juga sebab 
kitowang mmg bek time skola dulu
kitowang duk satu blok lagi
mmg kamceng time skola
asal cuti skol msti kitowang lepak 
sbb ktowang sume berpisah skola nek form 4
mmg pantang cuti msti berkumpul la

Tapi sejak2 dah membesar ni
masing2 bawak haluan sendiri
tapi kadang2 stil gak contact2 nk lepak sesama
sampai la mlm tadi aku seyes x sangka
aku tegur die
sampai 2 kali die leh jawab acuh x acuh 
sampai aku lak nek malu
mcm aku tegur owang yang salah
s*** la ko mangkuk!!

Ibu aku pon pernah ckp mak die dah x bertegur ngn ibu aku
aku tanya knapa ibu aku pon x taw sebab pe
ibu aku pon xheran la law mak die xnk tegur pon
yang aku peliknya sampai ke ank die yang dlu
best fren aku pon dah xnk tegur
pe masalah??
law ad yang xkena ckp terus la
ni dah macam mna tumpahnya kuah law x ke nasi
tapi kalau nasi 2 dah buruk xpon nasi basi
kuah tumpah ke tanah pon x rugi la!!


No comments: