Oct 30, 2011

Semangat Kental adalah Lebih Kuat daripada Besi Waja

Hola!!
cte ni adalah sudah basi
tapi aku still mau story
jangan marah haa..

Aku mmg nk sgt tgk cte real steel ni
aku dah gtaw adk aku suh tgu aku blk
leh tgk sme2
tapi mereka adalah sungguh cissss sekali
sbb dah pergi tgk tanpa aku
Jadi aku pon bawa hati yang rajuk
cheeewahh2 jijik je bunyi ayat ni
hehe ~ ~

Ok2 berbalik pada bawak hati yang rajuk 2
isnin lepas aku g la tgk seorang diri
di Gsc Alamanda putrajaya
seorang diri ok!!
nseb bek diri ku yang weewiit ini tidak dingorat
haha bla la weh xda pon yg nk ngorat bai
xpyh la nk perasan bona..

Opss cukup2 skrang berbalik pada real steel
ok mmg xrugi pergi tgk walaupon seorang diri
crita die adalah sgt best
ada moral value dimana kita jgn terlalu cepat berputus asa
walaupon kte nmpak kecil dan tidak gagah
tapi jika semangat kita kuat dan lebih besar dari fizikal kita
tak mustahil kita boleh lakukan ape yang orang 
fikir kita xmampu lakukan
Jadi jagn cepat putus asa ok!!
*pesanan ini lebih ditujukan untuk diri sendiri*
wink2
(*_*)

No comments: