Oct 26, 2011

Perlukah aku Mencari Pengantimu...

Hola!!
aku dalam dilema ni bai
tengok entry pon taw kan
aku disuruh atau lebih tepat dipaksa mencari penganti
ini bermaksud yang lama harus aku lupakan
oh tidak!!
adakah aku mampu melupakan yang lama
sedangkan kalau tak da dia
aku xmampu tidur lena

Dia dah lama dengan aku
tak kan tetiba aku nk buang dia dari idop aku mcm 2 je kan 
sedih bai ble kna pilih antara 2 ni
memang la yang baru ni lebih bagus
tapi xkan sama dengan yang lama dowh!!
batinku menjerit namun tiada suara

Aku sayang gle bai kat die
mmg xleh berenggang la
mana ad aku mesti ad die
kadang2 smpai ramai yang dengki
spupu2 aku pon ske kaco die
sbb 2 aku sorok die law aku bawak dia blik kg

Ohh tidak!! mampukah aku tanpanya??
tapi betul kata ibu die dah buruk sgt
isi pon dah xda
dah mcm kain buruk bai
aku tgk pon kesian
tapi aku xsanggup campak die
kowang tgk la sendri keadaan die sekarang



Perhh sadis gle keadaan die ni
dah xda isi lansung dah srupa kain buruk je dah ni
so mcm mna??
perlukah aku ganti dgn yang lain
tapi aku sayang die bai!!





2 comments:

~diAhOntHeblOg~ said...

ish..pengotor tol..buang la...!!!!!

Isyane Syamimi Ishak said...

mana leh buang...sayang ni!!hehe