Jul 16, 2011

Dimana Jiwa Malaysia Mereka...

Hola!!!
selamat petang sume
opss malam sudah la
maklumla leka tgk bola tadi
liverpool lawan malaysia
ish jangan wat2 terkejut lak
aku taw la aku bukan peminat bola
tapi hari ni aku dah terminat
siap berdiri2 depan tv dowh
rasa cam aku lak nk masuk kat tv 2
g tolong safi sali gol kan
weh over melampau lak kan
hehe ~ ~

tapi ad satu yang wat aku rasa
cam owang kita dah xda jiwa malaysia
pe benda satu malaysianya
law negara sendiri lawan ngan orang lua
stadium nmpak merah
(jersi liverpool la pe lagi)
mana pergi jersi kuning mereka2
xsempat bli ke
ataw tak pernah terfikir nk bli
tak kan peminat bola tegar
tak pernah terfikir nk bli jersi malaysia kan??
tetiba adik aku menyampuk
dowang takut pakai jersi kuning long 
nnti kna tangkap
haha ~ ~

memang la mungkin mereka peminat tegar liverpool
tapi kalau negara sendiri 
tengah bermatian2 di padang
lawan pulak di negara sendiri
tidak segan kah mereka ni memakai jersi merah 2
law kowang dah pakai jersi merah
asal kowang xbangun bersorak masa liverpool 
lobos gol malaysia
wat segan je bangun bersorak time malaysia gol
tapi pakai jersi merah

tapi bukan semua
masih lagi ad segelintir dari mereka
yang memakai jersi kuning kita
tapi memang tengelam dicelah2 
kemerahan dalam studium 2
memang aku respek mereka
baru ad jiwa malaysia...



No comments: