Apr 20, 2012

GA Lelaki Kacak RM100



Hola!!
nk join leh klik banner diatas 

Aku menjoin kan diri dalam GA
Lelaki kacak ni adalah kerana
aku seorang lelaki yang kacak suatu masa dulu..
hah kowang x percaya kan
sebab nama aku lam kad pengenalan binti bukan bin
camana nak jadi laki kacak lak
agak2 la lau nk menipu pon baii

Aku x tipu baii
aku seorang lelaki yang kacak suatu masa dulu
mempunyai ramai aweks
eh ramai ke??
kre ramai la kalau lebih dari satu kan..

Tapi akhirnya aku sedar
aku bukan lelaki kacak
aku adalah seorang gadis
walaupon tidak lemah lembut mcm gadis melayu
hehe

Dan terima kasih buat chintaku 
yang sentiasa menyokong aku
dan menukar serba sedikit cara ku 
daripada seorang lelaki kacak
kepada seorang gadis
dan paling penting bersedia menerima aku
masa aku adalah seorang lelaki kacak
hehe ~ ~